Upravljanje vremenom | time management

Zašto trening upravljanja vremenom – time management ?

Ako vaši zaposleni: ne stižu da urade posao, pod pritiskom vremena su, imaju veliki stres
Kako uspešno postaviti prioritete na poslu, kreirati akcioni plan i uspešno upravljati vremenom?

Šta se radi na treningu upravljanja vremenom?

Bolje upravljanje vremenom, povećanje radnog učinka, manje stresa na poslu (1/2 dana)
Rezultat: Dobro postavljanje prioriteta i akciono planiranje u odnosu na realne ciljeve i prioritete

1 čas
Upravljanje vremenom na poslu

Šta je upravljanje vremenom?
Šta su prepreke dobroj organizaciji vremena i aktivnosti?
Kako bolje iskoristiti radno vreme?
VEŽBE
Kreirajte listu aktivnosti na poslu
Koje su prepreke upravljanju vremenom
Predlozi preporuka za ulklanjanje prepreka
2 čas
Određivanje prioriteta u radu

Kako odrediti prioritete i svesno kontrolisati korišćenje vremena?
Kako odrediti koje aktivnosti su hitne/urgentne, a koje bitne/važne?2
VEŽBE
Napravite listu prioriteta (radnih aktivnosti)
Odlučite o prioritetima (hitno/bitno)
Kako primeniti plan upravljanja vremenom?

Naš glavni cilj je da osposobimo i osnažimo vaše zaposlene i menadžere da sami rešavaju svoje svakodnevne probleme i izazove na poslu i da uspešno koriste naše praktične poslovne alate.

Više informacija na: treninzi.rs@gmail.com – pozovite: +381 64 129 1983

Naši klijenti