Novo | Usluge Call centra

Usluge Kontakt (Call) centra

U skladu sa dešavanjima u svetu i pandemijom Covid 19 i promenama u poslovanju, kako u smeru digitalizacije, online narudžbina, dostava, autsoursinga (outsourcing)…

Treninzi.rs kao firma koja okuplja konsultante iz raznih oblasti koje se fokusiraju na poslovnu edukaciju je odlučila da napravi strateško partnerstvo sa renomiranim firmama u pogledu Call centar usluga i ponudi tržištu iskusne operatere koji su obučeni od strane naših trenera.

Zašto neka firma da  anagažuje call centar?

-Recimo da želite da pokrenete neku kampanju i promovišete nove proizvode i usluge.

-Želite da dobijete povratnu informaciju od svojih kupaca vezano za proizvode i usluge.

-Želite da imate osoblje koje će vam raditi rezervacije.

-Želite da imate svoje odeljenje podrške odnosno help deska.

-Želite da prodajete preko telefona.

-Želite da odgovarate na primedbe i prigovore.

Puno je razloga zašto angažovati specijalizovani call centar koji se prilagođava svakom posebnom klijentu.

Koje su konkretne koristi?

  • Ušteđen novac koji bi se morao odvojiti za zapošljavanje, obuku novih radnika (fiksna plata, vreme za uhodavanje, porezi…) jer se plaća samo iskorišćena usluga.
  • Ušteđeno vreme koje bi se investiralo da se otvore nova odeljenja, zaposle ljudi, obuče…
  • Brži rast jer sa manje ljudi može da se pokrene velika kampanja
  • Otvaranje novih proizvoda i usluga, npr. online podrška kupcima, rezervacije u restoranima, hotelima…

Više informacija na: treninzi.rs@gmail.com – pozovite: +381 64 129 1983

Naši klijenti