Usluge Kontakt (Call) centra
U skladu sa dešavanjima u svetu i pandemijom Covid 19 i promenama u poslovanju, kako u smeru digitalizacije, online narudžbina, dostava, autsoursinga (outsourcing)…
Treninzi.rs kao firma koja okuplja konsultante iz raznih oblasti koje se fokusiraju na poslovnu edukaciju je odlučila da napravi strateško partnerstvo u pogledu Call centar usluga sa firmom Max Strategic i ponudi tržištu preko 50 iskusnih operatera koji su obučeni od strane naših trenera.
Zašto neka firma da anagažuje call centar?
-Recimo da želite da pokrenete neku kampanju i promovišete nove proizvode i usluge.
-Želite da dobijete povratnu informaciju od svojih kupaca vezano za proizvode i usluge.
-Želite da imate osoblje koje će vam raditi rezervacije.
-Želite da imate svoje odeljenje podrške odnosno help deska.
-Želite da prodajete preko telefona.
-Želite da odgovarate na primedbe i prigovore.
Puno je razloga zašto angažovati specijalizovani call centar koji se prilagođava svakom posebnom klijentu.
Koje su konkretne koristi?
- Ušteđen novac koji bi se morao odvojiti za zapošljavanje, obuku novih radnika (fiksna plata, vreme za uhodavanje, porezi…) jer se plaća samo iskorišćena usluga.
- Ušteđeno vreme koje bi se investiralo da se otvore nova odeljenja, zaposle ljudi, obuče…
- Brži rast jer sa manje ljudi može da se pokrene velika kampanja
- Otvaranje novih proizvoda i usluga, npr. online podrška kupcima, rezervacije u restoranima, hotelima…