Novo | Usluge Call centra

Usluge Kontakt (Call) centra

U skladu sa dešavanjima u svetu i pandemijom Covid 19 i promenama u poslovanju, kako u smeru digitalizacije, online narudžbina, dostava, autsoursinga (outsourcing)…

Treninzi.rs kao firma koja okuplja konsultante iz raznih oblasti koje se fokusiraju na poslovnu edukaciju je odlučila da napravi strateško partnerstvo u pogledu Call centar usluga sa firmom Max Strategic i ponudi tržištu preko 50 iskusnih operatera koji su obučeni od strane naših trenera.

Zašto neka firma da  anagažuje call centar?

-Recimo da želite da pokrenete neku kampanju i promovišete nove proizvode i usluge.

-Želite da dobijete povratnu informaciju od svojih kupaca vezano za proizvode i usluge.

-Želite da imate osoblje koje će vam raditi rezervacije.

-Želite da imate svoje odeljenje podrške odnosno help deska.

-Želite da prodajete preko telefona.

-Želite da odgovarate na primedbe i prigovore.

Puno je razloga zašto angažovati specijalizovani call centar koji se prilagođava svakom posebnom klijentu.

Koje su konkretne koristi?

  • Ušteđen novac koji bi se morao odvojiti za zapošljavanje, obuku novih radnika (fiksna plata, vreme za uhodavanje, porezi…) jer se plaća samo iskorišćena usluga.
  • Ušteđeno vreme koje bi se investiralo da se otvore nova odeljenja, zaposle ljudi, obuče…
  • Brži rast jer sa manje ljudi može da se pokrene velika kampanja
  • Otvaranje novih proizvoda i usluga, npr. online podrška kupcima, rezervacije u restoranima, hotelima…

Više informacija na: treninzi.rs@gmail.com – pozovite: +381 64 129 1983

Naši klijenti