Svakog dana mi prodajemo i ona je svuda oko nas. U bilo kom poslu, na bilo kom radnom mestu, postoji potreba da se nešto proda: da se proda proizvod, da se proda usluga, ideja, da se “prodate” Vi sami. Veštine prodaje možete naučiti i sve zavisi od nas i našeg stave i volje.
Program treninga VEŠTINE I ALATI U PRODAJI, je višestruko korisna. Ovaj trening će unaprediti vaše postojeće veštine i doneti vam nove, koje ćete moći da primenjujete i na poslu i van njega i to još od prvog minuta nakon završetka obuke. Ovaj program vam omogućava da na kontinuirani način radite sa zaposlenima, kao i da se fokusirate samo na određene segmente ukoliko je to potrebno.
Planiranje prodajnog razgovora (1 dan)
Kako planirati i uspešno se pripremiti za prodajni razgovor sa važnim kupcima?
Problem: Prodavci nemaju fokus na rešavanje problema kupca i koristi, već na procedure
Rešenje: Priprema formulara konkurentne ponude kupcima i planiranje razgovora
Rezultat: Bolje razumevanje kupaca i usluge, fokus na potrebe kupca, dobar plan razgovora
Otvaranje prodajnog razgovora (1 dan)
Kako uspešno otvoriti prodajni razgovor sa kupcima i zadobiti njihovo poverenje?Problem: Prodavci nisu pripremljeni za razgovor, nemaju prava pitanja otvaranja razgovora
Rešenje: Priprema formulara pitanja otkrivanja situacije i uvežbavanje otvaranja razgovoraRezultat: Uspešno otvaranje razgovora i otkrivanje situacije kupca
Otkrivanje potreba u prodajnom razgovoru (1 dan)
Kako uspešno otkriti i razviti potrebe kupaca u smeru vaše konkurentne prednosti?
Problem: Prodavci nemaju unapred definisana pitanja otkrivanja i razvijanja potreba kupaca
Rešenje: Priprema formulara sa pitanjima problema i uvežbavanje otkrivanja potreba
Rezultat: Uspešno otkrivanje i razvijanje potreba kupaca i problema ukoliko ne reši potrebu
Prezentiranje u prodajnom razgovoru (1 dan)
Kako uspešno prezentirati proizvod/uslugu kupcu tako da poželi da kupi od vas?Problem: Prodavci ne demonstriraju dobro kupcima sposobnost da reše otkrivene potrebe
Rešenje: Priprema formulara prezentiranja ponude i uvežbavanje prezentiranja kupcu
Rezultat: Uspešno prezentiranje proizvoda i usluge, da kupac sam uvidi prednosti vaše ponude
Prevazilaženje prigovora u prodajnom razgovoru (1 dan)
Kako se uspešno pripremiti i na najbolji način odgovoriti na primedbe/prigovore kupaca?Problem: Neadekvatno rešavanje prigovora i primedbi kupca, gube šansu da pridobiju kupca
Rešenje: Priprema formulara sa SPIN pitanjima i uvežbavanje odgovora na prigovore kupaca
Rezultat: Uspešno rešavanje primedbi i prigovora i otkrivanje skrivene zabrinutosti kupaca
Zaključenje prodajnog razgovora sa kupcem (1 dan)
Kako uticati na kupca da sam donese odluku o kupovini i finalizuje prodaju?
Problem: Prodavci ne zaključuju prodaju kad je potrebno, prodaja nepotrebno izgubljena
Rešenje: Prepoznavanje trenutka za zaključenje prodaje, uvežbavanje zatvaranja prodaje
Rezultat: Uspešno zatvaranje prodaje i dobar finalni dogovor sa kupcem
Kreiranje prodajnog sistema i stvaranje lojalnosti sa kupcem (1 dan)
Kako uspešno prodati proizvod i steći i održati lojalnost kupca ?Problem: Prodavci propuste važne prodajne korake, gubitak kupaca, loši odnosi sa kupcima
Rešenje: Primena i uvežbavanje neophodnih koraka u prodaji, rad na lojalnosti kupca
Rezultat: Veća prodaja novim kupcima, manje izgubljenih kupaca, lojalnost postojećih kupaca
Svaki od treninga bilo u ovom programu ili neki drugi može se izvesti nezavisno i uvek se prilagođava svakom klijentu posebno.
B2B pregovaranje je jedno od najkompleksnijih i najizazovnijih poslova danas u svetu. B2B pregovaranje je pre svega domen racionalna prodaja u kojoj su uključeni učesnici na više nivoa. Samim tim što je uključeno više učesnika, kompleksnost se povećava i pristup nama kao prodavcu koji radimo sa velikim i važnim klijentima neophodno je da bude prilagođen različitim situacijama.
Program treninga se fokusirana na ALATE koji se koriste u radu sa važnim i velikim kupcima. Posle završetka treninga i obuka, zaposleni dobijaju strukturiraniji pristup
Planiranje strategije prodaje važnim kupcima(Key account) (1 dan)
Kako se pripremiti i uspešno planirati strategiju prodaje važnim kupcima?Problem: Nepostojanje strategije i adekvatnog akcionog plana za sprovođenje prodaje
Rešenje: Priprema strategije i detalno akciono planiranje za sprovođenje dogovorenog
Rezultat: Strategija koja odgovara potrebama i akcioni plan koji obezbeđuje lako sprovođenje
Sprovođenje strategije prodaje važnim kupcima(Key account)(1 dan)
Kako uspešno sprovesti strategiju prodaje važnim kupcima?Problem: Loše sprovođenje planirane strategije, izgubljeni važni veliki kupci, loši prodajni rezultati
Rešenje: Otkrivanje problema, prepreka u sprovođenju strategije prodaje, rad na rešavanju problema
Rezultat: Efektno i lako sprovođenje dogovorene strategije, uspešna prodaja velikim kupcima
Svaki od treninga bilo u ovom programu ili neki drugi može se izvesti nezavisno i uvek se prilagođava svakom klijentu posebno.
Za listu raspoloživih in-house treninga kliknite OVDE