Zašto trening prodaje?
Da li znate koliko ste kupaca izgubili neadekvatnom prodajnom komunikacijom?
Ako želite da vaši prodavci u radu sa kupcima koriste najbolje tehnike lične prodaje?
- Da vaši prodavci uvide šta dobro rade, a šta loše, i da to prenesu kolegama.
- Da vaši prodavci više ne govore kupcima pogrešne stvari tokom lične prodaje.
- Da vaši prodavci kreiraju lojalne kupce, a ne da im samo prodaju proizvode.
Rezultat: Veća prodaja, bolji odnos sa kupcima, manje grešaka u prodajnoj komunikaciji
Kako izvodimo trening prodaje?
- Primenom savremenih metoda aktivnog učenja s intenzivnim korišćenjem grupnog rada uz direktno učešće svakog pojedinca.
- Izvođenjem niza vežbi, interaktivnih radionica i primera (studije slučaja) vezanih za oblast lične prodaje i uvežbavanjem prodajnih situacija kroz igre uloga
Šta se radi na našem treningu prodaje?
- PLANIRANJE PRODAJNOG RAZGOVORA (1/2 dana)
Trening planiranje prodajnog razgovora sa kupcem
Kako planirati i uspešno se pripremiti za prodajni razgovor sa važnim kupcima?
Rezultat: Bolje razumevanje kupaca i usluge, fokus na potrebe kupca, plan razgovora - OTVARANJE PRODAJNOG RAZGOVORA (1/2 dana)
Trening otvaranje prodajnog razgovora sa kupcem
Kako uspešno otvoriti prodajni razgovor sa kupcima i zadobiti njihovo poverenje?
Rezultat: Uspešno otvaranje razgovora i otkrivanje situacije kupca, zainteresovan kupac - OTKRIVANJE I RAZVIJANJE POTREBA (1/2 dana)
Trening otkrivanje i razvijanje potreba u prodajnom razgovoru sa kupcem
Kako uspešno otkriti i razviti potrebe kupaca u smeru vaše konkurentne prednosti?
Rezultat: Uspešno otkrivanje i razvijanje potreba kupaca i problema - PRODAJNO PREZENTIRANJE (1/2 dana)
Trening prodajno prezentiranje u prodajnom razgovoru sa kupcem
Kako uspešno prezentirati proizvod/uslugu kupcu tako da poželi da kupi od vas?
Rezultat: Uspešno prezentiranje proizvoda i usluge, da kupac uvidi prednosti ponude - PREVAZILAŽENJE PRIGOVORA KUPACA (1/2 dana)
Trening prevazilaženje prigovora kupaca u prodajnom razgovoru sa kupcem
Kako se pripremiti i na najbolji način odgovoriti na primedbe/prigovore kupaca?
Rezultat: Uspešno rešavanje primedbi i prigovora i otkrivanje skrivene zabrinutosti - ZAKLJUČENJE PRODAJNOG RAZGOVORA (1/2 dana)
Trening zaključenje – zatvaranje prodajnog razgovora sa kupcem
Kako uticati na kupca da sam donese odluku o kupovini i finalizuje prodaju?
Rezultat: Uspešno zatvaranje prodaje i finalni dogovor sa kupcem, uspešna postprodaja
Naš glavni cilj je da osposobimo i osnažimo vaše prodavce i menadžere prodaje da sami rešavaju svoje svakodnevne probleme i izazove u radu sa kupcima i da uspešno koriste naše praktične prodajne alate.