Direktna prodaja

Marketing concept: red text Direct Sales under the curled piece of Blue torn paper with Tag Cloud, 3D rendering

Zašto trening prodaje?

Da li znate koliko ste kupaca izgubili neadekvatnom prodajnom komunikacijom?
Ako želite da vaši prodavci u radu sa kupcima koriste najbolje tehnike lične prodaje?

  • Da vaši prodavci uvide šta dobro rade, a šta loše, i da to prenesu kolegama.
  • Da vaši prodavci više ne govore kupcima pogrešne stvari tokom lične prodaje.
  • Da vaši prodavci kreiraju lojalne kupce, a ne da im samo prodaju proizvode.

Rezultat: Veća prodaja, bolji odnos sa kupcima, manje grešaka u prodajnoj komunikaciji

Kako izvodimo trening prodaje?

  • Primenom savremenih metoda aktivnog učenja s intenzivnim korišćenjem grupnog rada uz direktno učešće svakog pojedinca.
  • Izvođenjem niza vežbi, interaktivnih radionica i primera (studije slučaja) vezanih za oblast lične prodaje i uvežbavanjem prodajnih situacija kroz igre uloga

Šta se radi na našem treningu prodaje?

  1. PLANIRANJE PRODAJNOG RAZGOVORA (1/2 dana)
    Trening planiranje prodajnog razgovora sa kupcem
    Kako planirati i uspešno se pripremiti za prodajni razgovor sa važnim kupcima?
    Rezultat: Bolje razumevanje kupaca i usluge, fokus na potrebe kupca, plan razgovora
  2. OTVARANJE PRODAJNOG RAZGOVORA (1/2 dana)
    Trening otvaranje prodajnog razgovora sa kupcem
    Kako uspešno otvoriti prodajni razgovor sa kupcima i zadobiti njihovo poverenje?
    Rezultat: Uspešno otvaranje razgovora i otkrivanje situacije kupca, zainteresovan kupac
  3. OTKRIVANJE I RAZVIJANJE POTREBA (1/2 dana)
    Trening otkrivanje i razvijanje potreba u prodajnom razgovoru sa kupcem
    Kako uspešno otkriti i razviti potrebe kupaca u smeru vaše konkurentne prednosti?
    Rezultat: Uspešno otkrivanje i razvijanje potreba kupaca i problema
  4. PRODAJNO PREZENTIRANJE (1/2 dana)
    Trening prodajno prezentiranje u prodajnom razgovoru sa kupcem
    Kako uspešno prezentirati proizvod/uslugu kupcu tako da poželi da kupi od vas?
    Rezultat: Uspešno prezentiranje proizvoda i usluge, da kupac uvidi prednosti ponude
  5. PREVAZILAŽENJE PRIGOVORA KUPACA (1/2 dana)
    Trening prevazilaženje prigovora kupaca u prodajnom razgovoru sa kupcem
    Kako se pripremiti i na najbolji način odgovoriti na primedbe/prigovore kupaca?
    Rezultat: Uspešno rešavanje primedbi i prigovora i otkrivanje skrivene zabrinutosti
  6. ZAKLJUČENJE PRODAJNOG RAZGOVORA (1/2 dana)
    Trening zaključenje – zatvaranje prodajnog razgovora sa kupcem
    Kako uticati na kupca da sam donese odluku o kupovini i finalizuje prodaju?
    Rezultat: Uspešno zatvaranje prodaje i finalni dogovor sa kupcem, uspešna postprodaja

Naš glavni cilj je da osposobimo i osnažimo vaše zaposlene i menadžere da sami rešavaju svoje svakodnevne probleme i izazove na poslu i da uspešno koriste naše praktične poslovne alate.

Više informacija na: treninzi.rs@gmail.com – pozovite: +381 64 129 1983

Naši klijenti