B2B pregovaranje je jedno od najkompleksnijih i najizazovnijih poslova danas u svetu. B2B pregovaranje je pre svega domen racionalna prodaja u kojoj su uključeni učesnici na više nivoa. Samim tim što je uključeno više učesnika, kompleksnost se povećava i pristup nama kao prodavcu koji radimo sa velikim i važnim klijentima neophodno je da bude prilagođen različitim situacijama.
Program treninga se fokusirana na ALATE koji se koriste u radu sa važnim i velikim kupcima. Posle završetka treninga i obuka, zaposleni dobijaju strukturiraniji pristup
Planiranje strategije prodaje važnim kupcima (Key account) (1 dan treninga)
Kako se pripremiti i uspešno planirati strategiju prodaje važnim kupcima?
Problem: Nepostojanje strategije i adekvatnog akcionog plana za sprovođenje prodaje
Rešenje: Priprema strategije i detalno akciono planiranje za sprovođenje dogovorenog
Rezultat: Strategija koja odgovara potrebama i akcioni plan koji obezbeđuje lako sprovođenje
Sprovođenje strategije prodaje važnim kupcima (Key account)(1 dan treninga)
Kako uspešno sprovesti strategiju prodaje važnim kupcima?
Problem: Loše sprovođenje planirane strategije, izgubljeni važni veliki kupci, loši prodajni rezultati
Rešenje: Otkrivanje problema, prepreka u sprovođenju strategije prodaje, rad na rešavanju problema
Rezultat: Efektno i lako sprovođenje dogovorene strategije, uspešna prodaja velikim kupcima
Svaki od treninga bilo u ovom programu ili neki drugi može se izvesti nezavisno i uvek se prilagođava svakom klijentu posebno.