Zašto trening telefonske prodaje?
Ako vaši zaposleni: greše u telefonskoj komunikaciji, rade i govore pogrešne stvari
Kako ostvariti uspešnu telefonsku komunikaciju i delotvoran razgovor putem telefona?
Šta se radi na treningu telefonske prodaje i komunikacije?
Bolja telefonska komunikacija, uspešno informisanje i komunikacija uticanja (1 dan)
Rezultat: Kvalitetna, razumljiva i efektna telefonska komunikacija, bez nerazumevanja
1 čas Fenomen telefonske prodaje – Šta je telefonska prodaja i koji su njeni izazovi? – Kako kupac doživljava proces kupovine, a kako vi? – Zašto kupci mogu da budu nezadovoljni tokom kupovine? VEŽBE 1. Koji su vaši izazovi u telefonskoj prodaji 2. Odabir najvažnijih izazova u telefonskoj prodaji 3. Predlozi za rešavanje problema/nezadovoljstva kupaca |
2 čas Ko su vaši sagovornici / kupci i kako donose odluke? – Šta su osobine vaših proizvoda, koje probleme rešavaju kupcima i koristi? – Šta su osobine vaše šire ponude, problemi/koristi kako utiču na odlučivanje? – Kako identifikovati vaše diferencijatore (snage i slabosti) prema kupcima? VEŽBE 4. Kreiranje tabele osobina-problem-potreba za vaše proizvode 5. Kreiranje tabele osobina-problem-potreba za vašu širu ponudu kupcima 6. Kreiranje tabele diferencijatora (snaga i slabosti) u odnosu na konkurenciju |
3 čas Komunikacija sa kupcima (proces uveravanja i uticanja) – Šta je proces telefonske prodaje kupcima i uticanja na kupce? – Koji su koraci u sistemu telefonske prodaje kupcima? – Kako uticati na proces donošenja odluka kupaca? VEŽBE 7. Kondiciona vežba postavljanja otvorenih pitanja sagovorniku 8. Igra uloga otkrivanja i razvijanja potreba kupaca (pitanja posledica) 9. Igra uloga uticanja na sponzora da utiče na glavnog donosioca odluka |
4 čas Sprovođenje prodajnog telefonskog razgovora sa kupcem – Kako prezentirati proizvod/uslugu i zatvoriti/zaključiti prodaju? – Kako se pripremiti za razgovor sa kupcem (CallPlan formular)? – Kako sprovesti prodajni razgovor sa kupcem ( CallPlan formular)? VEŽBE 10. Priprema formulara sa tipičnim razgovormima sa kupcima 11. Priprema CallPlan formulara za sprovođenje prodajnog razgovora 12. Igra uloga sprovođenja prodajnog razgovora sa kupcem |