Prodaja

Svakog dana mi prodajemo i ona  je svuda oko nas. U bilo kom poslu, na bilo kom radnom mestu, postoji potreba da se nešto proda: da se proda proizvod, da se proda usluga, ideja, da se “prodate” Vi sami. Veštine prodaje možete naučiti i sve zavisi od nas i našeg stave i volje. Program treninga VEŠTINE  I ALATI U PRODAJI, je višestruko korisna. Ovaj trening će unaprediti vaše postojeće veštine i doneti vam nove, koje ćete moći da primenjujete i na poslu i van njega i to još od prvog minuta nakon završetka obuke. Ovaj program vam omogućava da na kontinuirani način radite sa zaposlenima, kao i da se fokusirate samo na određene segmente ukoliko je to potrebno.

Planiranje prodajnog razgovora (1 dan)

Kako planirati i uspešno se pripremiti za prodajni razgovor sa važnim kupcima? Problem: Prodavci nemaju fokus na rešavanje problema kupca i koristi, već na procedure Rešenje: Priprema formulara konkurentne ponude kupcima i planiranje razgovora Rezultat: Bolje razumevanje kupaca i usluge, fokus na potrebe kupca, dobar plan razgovora

Otvaranje prodajnog razgovora (1 dan)

Kako uspešno otvoriti prodajni razgovor sa kupcima i zadobiti njihovo poverenje? Problem: Prodavci nisu pripremljeni za razgovor, nemaju prava pitanja otvaranja razgovora Rešenje: Priprema formulara pitanja otkrivanja situacije i uvežbavanje otvaranja razgovora Rezultat: Uspešno otvaranje razgovora i otkrivanje situacije kupca

Otkrivanje potreba u prodajnom razgovoru (1 dan)

Kako uspešno otkriti i razviti potrebe kupaca u smeru vaše konkurentne prednosti? Problem: Prodavci nemaju unapred definisana pitanja otkrivanja i razvijanja potreba kupaca Rešenje: Priprema formulara sa pitanjima problema i uvežbavanje otkrivanja potreba Rezultat: Uspešno otkrivanje i razvijanje potreba kupaca i problema ukoliko ne reši potrebu

Prezentiranje u prodajnom razgovoru (1 dan)

Kako uspešno prezentirati proizvod/uslugu kupcu tako da poželi da kupi od vas? Problem: Prodavci ne demonstriraju dobro kupcima sposobnost da reše otkrivene potrebe Rešenje: Priprema formulara prezentiranja ponude i uvežbavanje prezentiranja kupcu Rezultat: Uspešno prezentiranje proizvoda i usluge, da kupac sam uvidi prednosti vaše ponude

Prevazilaženje prigovora u prodajnom razgovoru (1 dan)

Kako se uspešno pripremiti i na najbolji način odgovoriti na primedbe/prigovore kupaca? Problem: Neadekvatno rešavanje prigovora i primedbi kupca, gube šansu da pridobiju kupca Rešenje: Priprema formulara sa SPIN pitanjima i uvežbavanje odgovora na prigovore kupaca Rezultat: Uspešno rešavanje primedbi i prigovora i otkrivanje skrivene zabrinutosti kupaca

Zaključenje prodajnog razgovora sa kupcem (1 dan)

Kako uticati na kupca da sam donese odluku o kupovini i finalizuje prodaju? Problem: Prodavci ne zaključuju prodaju kad je potrebno, prodaja nepotrebno izgubljena Rešenje: Prepoznavanje trenutka za zaključenje prodaje, uvežbavanje zatvaranja prodaje Rezultat: Uspešno zatvaranje prodaje i dobar finalni dogovor sa kupcem

Kreiranje prodajnog sistema i stvaranje lojalnosti sa kupcem (1 dan)

Kako uspešno prodati proizvod i steći i održati lojalnost kupca ? Problem: Prodavci propuste važne prodajne korake, gubitak kupaca, loši odnosi sa kupcima Rešenje: Primena i uvežbavanje neophodnih koraka u prodaji, rad na lojalnosti kupca Rezultat: Veća prodaja novim kupcima, manje izgubljenih kupaca,  lojalnost postojećih kupaca Svaki od treninga bilo u ovom programu ili neki drugi može se izvesti nezavisno i uvek se prilagođava svakom klijentu posebno. B2B pregovaranje je jedno od najkompleksnijih i najizazovnijih poslova danas u svetu. B2B pregovaranje je pre svega domen racionalna prodaja u kojoj su uključeni učesnici na više nivoa. Samim tim što je uključeno više učesnika, kompleksnost se povećava i pristup nama kao prodavcu koji radimo sa velikim i važnim klijentima neophodno je da bude prilagođen različitim situacijama. Program treninga  se fokusirana na ALATE koji se koriste u radu sa važnim i velikim kupcima. Posle završetka treninga i obuka, zaposleni dobijaju strukturiraniji pristup

Planiranje strategije prodaje važnim kupcima (Key account) (1 dan)

Kako se pripremiti i uspešno planirati strategiju prodaje važnim kupcima? Problem: Nepostojanje strategije i adekvatnog akcionog plana za sprovođenje prodaje Rešenje: Priprema strategije i detalno akciono planiranje za sprovođenje dogovorenog Rezultat: Strategija koja odgovara potrebama i akcioni plan koji obezbeđuje lako sprovođenje

Sprovođenje strategije prodaje važnim kupcima (Key account)(1 dan)

Kako uspešno sprovesti strategiju prodaje važnim kupcima? Problem: Loše sprovođenje planirane strategije, izgubljeni važni veliki kupci, loši prodajni rezultati Rešenje: Otkrivanje problema, prepreka u sprovođenju strategije prodaje, rad na rešavanju problema Rezultat: Efektno i lako sprovođenje dogovorene strategije, uspešna prodaja velikim kupcima Svaki od treninga bilo u ovom programu ili neki drugi može se izvesti nezavisno i uvek se prilagođava svakom klijentu posebno.

Za listu raspoloživih in-house treninga kliknite OVDE

Više informacija na: treninzi.rs@gmail.com – pozovite: +381 64 129 1983

Naši klijenti