Često se komunicira da je timski rad prioritet i da nema soliranja. To je odlična teorija, ali u praksi, vaše radno okruženje čine pojedinci sa različitim potrebama i jedinstvenim tipovima ličnosti koji nisu neophodno motivisani da postavljaju potrebe tima ispred ličnih. Razvoj efikasnog tima je ključ povećanja produktivnosti i zadovoljenja potreba klijenata/potrošača na visoko konkurentnom tržištu.
Timski rad i stimulisanje timskog duha zaposlenih (1 dan)
Kako stimulisati dobar timski duh i postići maksimalne timske rezultate na radu?
Problem: Nepostojanje timskog duha, loši efekti timskog rada, slabi grupni poslovni rezultati
Rešenje: Predstavljanje principa timskog rada, sprovođenje timskih vežbi za primenu naučenog
Rezultat: Efektan timski rad, bolji grupni radni učinak zaposlenih, dobar timski duh
Svaki od treninga bilo u ovom programu ili neki drugi može se izvesti nezavisno i uvek se prilagođava svakom klijentu posebno.
B2B pregovaranje je jedno od najkompleksnijih i najizazovnijih poslova danas u svetu. B2B pregovaranje je pre svega domen racionalna prodaja u kojoj su uključeni učesnici na više nivoa. Samim tim što je uključeno više učesnika, kompleksnost se povećava i pristup nama kao prodavcu koji radimo sa velikim i važnim klijentima neophodno je da bude prilagođen različitim situacijama.
Program treninga se fokusirana na ALATE koji se koriste u radu sa važnim i velikim kupcima. Posle završetka treninga i obuka, zaposleni dobijaju strukturiraniji pristup
- Planiranje strategije prodaje važnim kupcima (Key account) (1 dan)
Kako se pripremiti i uspešno planirati strategiju prodaje važnim kupcima?
Problem: Nepostojanje strategije i adekvatnog akcionog plana za sprovođenje prodaje
Rešenje: Priprema strategije i detalno akciono planiranje za sprovođenje dogovorenog
Rezultat: Strategija koja odgovara potrebama i akcioni plan koji obezbeđuje lako sprovođenje
- Sprovođenje strategije prodaje važnim kupcima (Key account)(1 dan)
Kako uspešno sprovesti strategiju prodaje važnim kupcima?
Problem: Loše sprovođenje planirane strategije, izgubljeni važni veliki kupci, loši prodajni rezultati
Rešenje: Otkrivanje problema, prepreka u sprovođenju strategije prodaje, rad na rešavanju problema
Rezultat: Efektno i lako sprovođenje dogovorene strategije, uspešna prodaja velikim kupcima
Svaki od treninga bilo u ovom programu ili neki drugi može se izvesti nezavisno i uvek se prilagođava svakom klijentu posebno.